Pages

9 Haziran 2013 Pazar

İçinden Tünel Geçen Pasta Yapımı

Başlık çok uzun oldu :)
Biliyorum ama kısa nasıl anlatabilirim bulamadım pasta yapanlara gerçekten faydalı olduğunu düşündüğüm resimleri bulunca sizinle de paylaşmak istedim biraz karmaşık görünebilir ama bu teknikle oldukça hoş pastalar çıkabilir diyor ve resimlerle başbaşa bırakıyorum sizleri
Ayrıca "ben şunu merak ediyorum ya da bu nasıl yapılır" gibi sorularınız varsa yorum atın onlara öncelik vereyim ;)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

9 Haziran 2013 Pazar

İçinden Tünel Geçen Pasta Yapımı

Başlık çok uzun oldu :)
Biliyorum ama kısa nasıl anlatabilirim bulamadım pasta yapanlara gerçekten faydalı olduğunu düşündüğüm resimleri bulunca sizinle de paylaşmak istedim biraz karmaşık görünebilir ama bu teknikle oldukça hoş pastalar çıkabilir diyor ve resimlerle başbaşa bırakıyorum sizleri
Ayrıca "ben şunu merak ediyorum ya da bu nasıl yapılır" gibi sorularınız varsa yorum atın onlara öncelik vereyim ;)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder