Pages

8 Temmuz 2012 Pazar

Yeni Bloguma Hoşgeldiniz

Bu blogta pastacılık hakkında herşeyi bulabileceksiniz mesela öncelikle benim yaptığım pastalar,kurabiyeler ve siparişler sonra pastacılık kitapları pasta resimleri pastacılık ürünlerindeki indirimler videolar ve daha bir sürü şey Bismillah deyip en son yaptığım pastayla başlıyorum pastayı masa örtüsü ve peçete ile takım yaptım pandispanyası kakaolu içi ganaj krema vişne ve fıstıklı drajeli

Ve kurabiyelerim

Ayrıca kızkardeşimle yazdığımız blogumuza da bekleriz :http://kirmizirouge.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

8 Temmuz 2012 Pazar

Yeni Bloguma Hoşgeldiniz

Bu blogta pastacılık hakkında herşeyi bulabileceksiniz mesela öncelikle benim yaptığım pastalar,kurabiyeler ve siparişler sonra pastacılık kitapları pasta resimleri pastacılık ürünlerindeki indirimler videolar ve daha bir sürü şey Bismillah deyip en son yaptığım pastayla başlıyorum pastayı masa örtüsü ve peçete ile takım yaptım pandispanyası kakaolu içi ganaj krema vişne ve fıstıklı drajeli

Ve kurabiyelerim

Ayrıca kızkardeşimle yazdığımız blogumuza da bekleriz :http://kirmizirouge.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder